NetSuite Virtueel Contact Center voor Verkoop
NetSuite is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware-oplossingen die realtime inzichten bieden om de productiviteit, winstgevendheid en groei te verbeteren. NetSuite wordt gebruikt door meer dan 400.000 bedrijven in meer dan 20 sectoren, waaronder Fortune 1000, Fortune 500, Amerikaanse non-profitorganisaties en niet-Amerikaanse bedrijven met wereldwijde aanwezigheid.
Of u nu een klein bedrijf of een grotere onderneming bent, de Contact Center-oplossing van NetSuite biedt de tools om bedrijfskritieke transacties te beheren die van invloed zijn op uw resultaat. Agenten kunnen klanten helpen met bestellingen, verzekerings- en garantieclaims en toegang krijgen tot IT-systemen en -diensten zonder de last van on-premise hardware en software.
Krijg de volledige functionaliteit van het Call Center Platform van Five9 en de rest van de bedrijfsapplicatiesuite.
Het Five9 Virtual Contact Center helpt contactcentrumproviders de productiviteit van werknemers te verhogen door de overhead van traditionele callcenteractiviteiten te elimineren, inclusief werving, planning, workforce management, IT-infrastructuur en training.
Belangrijkste kenmerken:
NetSuite Virtual Contact Center voor Sales
- Automatiseer en volg bestellingen met volledig zicht op klantgesprekken en hun status op elk moment
- Beheer grote volumes van klantenserviceverzoeken en handel live chat af zonder uw agenten in gevaar te brengen
- Toegang tot NetSuite CRM, Asset en ERP applicaties voor een meer uitgebreid beeld van uw bedrijf
- Verbeterde naleving en kostenbeheersing voor de grootste contactcentra
- Veilige en schaalbare infrastructuur voor agentwerkstations en applicaties
- Maak teams van professionals met geavanceerde training en laat ze groeien